Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Om du inte är nöjd

Hus i höstlandskap

Vi vill att du ska vara nöjd som kund hos oss. Om du inte är nöjd vill vi gärna att du hör av dig till oss med dina synpunkter. Genom dina synpunkter får vi möjlighet att förbättra oss, både i vårt bemötande mot dig som kund och i erbjudandet av våra produkter och tjänster.

Så här gör du:

1. Om du vill framföra ett klagomål ska du kontakta din kontaktperson, eller någon av oss på kontoret, för att få förklaring eller reda ut eventuella missförstånd.

Du når oss via:

Telefon: 0492-79500
E-mail:info@vimmerbysparbank.se
postadress: Vimmerby Sparbank AB
Box 103
598 22 Vimmerby
Besök: Sevedegatan 37
2. Om du inte är nöjd med det svar du fått från kontoret kan ärendet prövas på nytt. För att ditt ärende ska omprövas ber vi dig skriftligen beskriva ditt ärende.
Sänd din överklagan till:
Klagomålsansvarig
Vimmerby Sparbank AB
Box 103
598 22 Vimmerby
Klagomålsansvarig är Carina Rydholm, VD.
Andra vägar för prövning:
Om vi inte har kunnat tillmötesgå dig i ett överklagat ärende kan du gå vidare genom andra vägar för prövning. Du kan få opartisk information och vägledning från Konsumenternas Bank- och Finansbyrå eller Konsumenternas Försäkringsbyrå om ditt ärende gäller försäkring. Du har även möjlighet att få ditt ärende prövat genom anmälan till Allmänna Reklamationsnämnden eller vid allmän domstol.
Konsumenternas Bank- och Finansbyrå
Box 24215
104 51 Stockholm
Tfn: 0200-22 58 00
Allmänna Reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm
Tfn 08-508 860 00

Stäng Skriv ut